MI RICURDU (mi ricordo) di Pietro Chiarenza



Mi ricurdu quannu i stava alla cruci

quannu scinniia ppì ghiri a la chiazza,
passavu unna c’eranu: grutti e cantuneri
lu firraru e lu fallignami alla spatazza.

Mi ricurdu ma patri chi ccu li quartari 

sciniva a la vasca e l’acqua pigliava,
ppi nnun essiri ma frati mai cumannato 
ppì forza sempri qualcosa rrumpiva.

Mi ricurdu quannu i stava alla cruci

cuntentu e spinzieratu a quatranni camminava,
scinniva unna stavanu li Crapranzana 
sempri suliddru,nessuno m’accumpagnava.

Da la cruci ma matri ma patri ma frati e i

pristuliddru n’incamminammu versu la chiazza,
ccu manu li valigi mi ricurdu chi aviamu a partiri
senza nun putiri cchiù accattari lu sangunazzu.

Commenti

  1. Vi invito a leggere le notizie culturali in questo blog Dell'Amico e compaesano Giuseppe Calascibetta che ringrazio pubblicamente per la pubblicazione delle mie opere,buona lettura e buona domenica
    http://ipercorsidellacultura.blogspot.it/

    RispondiElimina

Posta un commento

Post più popolari